úterý 4. listopadu 2014

Domečkové Vánoce

Vánoce se rychle blíží
a protože chci mít letos stromeček ve svém stylu,
 začala jsem vyřezávat papírové domečky.
Těmi si ozdobím stromeček.
Jen na střechu ještě navléknu stuhu,
bavlnku nebo háčkovaný řetízek.
Plotr na vyřezávání jsem dostala z Ameriky,
tak mi jde práce krásně od ruky.
Posílám první ochutnávku, 
stromek mi doma ještě nestojí,
takže zatím jen takto.

Mějte krásné dny.





 

11 komentářů:

  1. .. TAK TO JE NAPROSTÁ BOMBA.
    DOMEČKY JSOU ÚŽASNÉ.
    NA STROMEČKU BUDOU DOMEČKY FAMÓZNÍ,
    TAK POTOM FOTEČKU.

    POKUD BY BYL ZÁJEM TAK U MĚ NA BLOGU PROBÍHÁ VÁNOČNÍ VÝMĚNA.

    PĚKNÉ PODZIMNÍ DNY DENISA ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo,
    čím to vyřezáváš? Hezký den. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to dělá za mě stroj, já jsem je jenom slepila.

      Vymazat
  3. Ach-to je krása! To by se mi tak strašně líbilo! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, napiš si o ně na mailík a já ti je pošlu. Iva

      Vymazat
  4. Teda na první pohled jsem vůbec netušila, že jsou papírové! Jsou nádherné! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný nápad, to bude opravdu na vánoce u tebe stát "Nové město pod smrkem":-)))!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak a již nejméně počtvrté píšu svůj komentář)))nechtěl poslouchat mobil a tak jsem musela k pc abych ti mohl napsat, jak kouzelné domečky jsi vytvořila))). Kdyby se daly koupit, písni mě)))Moc dobrý neokoukaný nápad))).Zaujal mě plotr, asi drahá hračka, co?

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz